teisipäev, 25. november 2008

Yaaaayy, lumi vol 3

Heheeei. Täna ei saanudki kooli...jälle. Siinkohal peaks tänama sahajuhti, kellel õnnestus mu teeotsa organiseerida põlvekõrguse lumevalli. Olud on siiski paranenud. Värava sain isegi lahti hommikul! Kuigi jah, kaevu ma küll ei suutnud aknast välja vaadates tuvastada. Selle tavapärase koha peal on hetkeseisuga ainult üks suuur lumevall. Kasvuhoonest paistab ka ainult osa katusest^^.

Homme loodan kooli saada(jah, lugesid õigesti. Seal oli tõesti sõna ''loodan''), sest eelmine kolmapäev jäi üks tantsutund vahele. Seekord tõesti tahan minna. Ei saa ju Hansu ka alt vedada:). Tantsutundidest siis nii palju, et üks tore tädi kuskilt Tartu kandist (Võnnust vist) käib nüüd iga kolmapäev koolis meile peotantse õpetamas. Eile kuulsin Hansu käest, et trenn hakkab ka esmaspäeviti olema. Yaaaaaay!

Ahjaa, eile avastasin, et 7th heavenit näidatakse uuesti. Mingid ülivanad osad hetkel, aga siiski thumbs up. Suutsin isegi kava.ee-st tuvastada, et kell 15:30 pean teleka ees olema.

Kui jutt juba seriaalide peale läks, siis oli hommikul paras segadus, kui vaatasin Home and Away'd ja tavapärase blondi Hayley asemel vaatas haiglavoodist vastu hoopis punapea. Njah, algul ei pannud küll pilti kokku, aga minuti pärast meenus, et olin kuskilt fännide foorumist lugenud, et näitlejad vahetatakse ära.

Eile või üleeile kuulsin Jaagult, et Timo, Liis ja mõned veel mu vanast klassist plaanivad nädalavahetusel klassikokkutulekut. Kutsuti mind ka, aga ei tea, kas lähen. Ausalt öeldes ei käinud ma ju kaua nende klassis, aga päris hea meel oli, et mind ka siiski kutsuti. Kui neil plaanid kindlad on, siis otsustan ära, kas lähen või mitte.

Kui kellelgi leidub häid või halbu ideid nädalavahetuse sisustamiseks, võiks neid ka minuga jagada:)

Tegu on juba mu kolmanda postitusega. Mika (loe:Mr. OlenTarkJaTeanBlogimisestKõike) ütles, et peale kolmandat peaks asi juba libedamalt minema. Varsti saame teada, kas Tal oli õigus või mitte. Kuigi jah, olen sunnitud tunnistama, et iga kord on aina lihtsam midagi kirjutada:)

2 kommentaari:

Mihkel. ütles ...

khihi,no näed,mind võid uskuda:)

Anne-Maria ütles ...

Jaaaaaaaaaa, ma nägin ka täna telekapulti klõpsides, et 7th heaven käib. Überlahe!